onsdag 10 juni 2009

Snillen spekulerar

Jag hade egentligen tänkt lägga ut några Blondinhistorier, men så råkade jag hitta de här citaten på nätet:

"Jag träffar så många människor att jag inte ens vet vad alla mina kompisar heter." Paris Hilton

“Men ni som har pantning som intresse, hur mycket tjänar ni på det egentligen?” Blondinbella

"Jag är för dödsstraff. Den skyldige ska få sitt straff så han lär sig tills nästa gång." Britney Spears

Jag tyckte inte att mina historier stod sig i konkurrensen!

7 kommentarer:

Ingela la la sa...

Haha, nej det där konkurerade ut det mesta.
Britney vann nog det här den här gången, men hon mötte bra motstånd ;)

Ha en bra dag!
Kram Ingela

Singelmamman sa...

Ha, ha, ha. Verkligheten överträffar dikten. Men jag kan ge dig en blondinhistoria;

Två blondiner sitter på en bänk i Tranås när den ena säger:
- Du, jag undrar vilket som är närmast, Månen eller Borås.
- Ah men hallå alltså! Säger den andra, ser du Borås eller?

Hälsningar blonda Singelmamman

segsliten sa...

Ingela la la: Ja, det var tre riktigt bra kandidater!

Singelmamman: Ha, ha, det var en av de jag kan, fast mina blondiner filosoferar om Gävle.

Livet på Citronodlingen sa...

åh mamma mia... ;o) Det värsta är väl att de säkert sagt det också :o)

Anonym sa...

haha.. britney var min favorit där.. :-)

segsliten sa...

Pysen: Högst troligt! :)

RedPaint: Visst är den bra!

Fröken Eko sa...

:D *lol*