fredag 15 maj 2009

Vem vann paketet med skönhetsattiraljer?

Den här gången var ni så många att jag lät slumpgeneratorn dra den lyckliga vinnaren.
Jag måste säga att det var väldigt behändigt. Inget mer klippande, inget mer dragande, och absolut inget mer slöseri med papper.
Med andra ord, hur bra som helst!

Den lycklige vinnaren i tävlingen är:

Allt kan grönska - Maria Berg

Haha, nu ska ni få jobba lite!

Bli inte lurade av ovanstående texts längd, det kan vara vem som helst av er.

För att få veta vem vinnaren är så måste ni:

1. Kopiera texten här ovan
2. Klistra in den i 'skapa inlägg' (eller i ett Word-dokument)
3. Markera
4. Ändra teckensnittet
5. Voilà, namnet på vinnaren blir synligt


Ha det så kul!

Jag ber er att inte nämna namnet på vinnaren i era kommentarer, meningen är att alla ska få leka lite!

Och du!
Har du vunnit?
Glöm inte att skicka din adress till:

segsliten@gmail.com

Jag har förstått att en del av er ser vinnarens namn utan att behöva ändra textsnittet. Så var det ju inte tänkt! Jag hoppas att ni inte gör det allihop, för det tar ju bort spänningen i denna lilla lek.

12 kommentarer:

Veronica sa...

hihi, smart av dig att man fick leka lite :)

Jag säger grattis till vinnaren!!

Kram på dig

Tess sa...

Fiffigt!
Kram T

Anonym sa...

häftigt.. dock kan jag se namnet i ditt inlägg.. ska det vara så?

segsliten sa...

RedPaint; Nej, så ska det inte vara!

Anonym sa...

Jag kan också se namnet!

Hur är det med dig tjejen? Hittar ni på nåt kul i helgen eller blir det en lugn helg hemma?

segsliten sa...

Weirdo: Jag har fortfarande feber, men jag ska gå på storklimpens cirkusuppvisning på söndag.

Pockethexan sa...

Var tvungen att kolla fast jag inte ens var med i tävlingen..
kul grej!

Ha en bra helg!

Kramis från Hexan själv

Myra sa...

Hihi, du är fyndig du!

Har kopierat och klistrat så nu vet jag vem vinnaren är. GRATTIS! :)

segsliten sa...

Pockethexan: Du är nog lika nyfiken som jag!

Singelmamman sa...

Deltog inte heller men blev självklart nyfiken. Kul idé, kan man ju använda för barnen om de ska ha en inbjudan någon gång. Grattis vinnare!

segsliten sa...

Singelmamman: Vad jag vet var du med på listan, finns det fler simgelmammor månntro?

Maria Berg sa...

Vad spännande - jag nu kan man alltid göra ett skiffer till nästa barnkalas, ni har ju min stora klasskompisar som kan läsa.

Innan fotade jag saker och hade en skattjakt där dom gick runt och letade på bilder.

Vi hörs på mail och hoppas på en träff.
Kram Maria som vinkade massor, jätte mycket, när vi flög över där du bor. Därför har jag inte varit runt hos alla på en tid - men nu är jag här.

Gillar Cornelius!

/MB

Ps. Bara se till att du inte trillar av PINN...ihihh