tisdag 21 april 2009

Familjealbum

Tänkte att det var dax att visa lite bilder på familjen.
Här kan ni se hur familjen ser ut idag, tisdag.
Det betyder inte att familjen kommer att se ut så här imorgon, eller i nästa vecka.
Allt beror lite på hur konstnären känner sig.
Om ni inte tycker att vi syns ordentligt, så blir vi genast lite större om ni klickar på oss.


Tänk om man kunde göra det ibland....klicka lite på sig, och vips så blev man lite större.

Eller varför inte lite mindre?

Det beror ju liksom lite på sammanhanget, eller hur!

16 kommentarer:

Angelica sa...

Jag hade nog velat ha en "klick- knapp" som gör mig mindre, mycket mindre *skrattar*!!

Underbart söta teckningar!

Stor kramis

Angelica

Livet på Citronodlingen sa...

Vilka fina frisyrer du och pappa segsliten har. Du kanske skulle hänga med hem till tvillingmamman i eftermiddag på en "messa in piega"? :o) (vad det nu egentligen är för nytta med att vara fin i håret när man ändå bara går hemma och skrotar..)

segsliten sa...

Pysen: Kanske gör mer nytta än vad du tror!! Att känna sig fin och snygg kan vara bra för humöret.

Jessica och Johan sa...

Wow att ni var såå snygga...söta om inte annat. vill HA en liten knapp...har precis bett grannen köpa med godis...tarmen ropar..pizza sugen också..men med 3 trött barn och en jobbande gubbe=glöm det ! Får bli imorgon då jag jobbar 7-15.45 på dagis..kommer va trött som f*n imorgon...kram

segsliten sa...

Piluttan: Ja, en pizza skulle inte sitta illa! Tyvärr brukar det där goda man stoppar I magen, ofta lägga sig På magen!

Anonym sa...

Så fina! Åh, min Hjalmar vill nästan aldrig rita hemma...Synd!

Menar du att det kan regna sååååå länge i Italien? Visserligen regnade det massor förra våren också...vad jag minns...

Nina

segsliten sa...

Nina: Det brukar vara en sån period i april, och en annan i november.

Monica sa...

Hej !!!!!!
Helt underbart !!!!
De ( och du....) är ju så himla underbara......!!!!
ja,jag vet att det låtyer ungt.....vi bäörjade ju i skolan vid 7.....ett år efter och så går vi ju ett år längre.....och jag lovar ,det är bättre......om min 13-åring är mogen för gymnasium......?!......
Nej,stackarn säger jag bara........
Men livet är tufft......även för oss mammor , som hela tiden får stöta och prata o hjälpa.......det går bättre för killar........sonen, som nu är 11 ( han fyller också i december )........och går i motsvarande 7:an.......är klart mer mogen, än var dottern var när hon började......
Kram på dig.....
Monica

Tesstamente sa...

ÅHHHHHH, jag älskar dom!!!! Speciellt dina morrhår.. UNDERBART:-D

marielle sa...

Underbart!! Man blir ju så glad när man ser dessa små teckningar :-)

Anonym sa...

Ja hörru var det så lätt att man bara begövde klicka för att bli lite större, då skulle jag ju inte behöva stoppa BHån full med papper varje gång jag gick ut på krogen!

Tess sa...

Jag tror lillklimpen har lyckats bra med avpoträtteringen :) Har en tydlig bild framför mig över hur ni ser ut ;)
Jag skulle behöva klicka bort mig helt just nu känner jag...
Kram

segsliten sa...

Weirdo: Finns det inte vanliga push-up på NZ? ;) Verkar lite knöligt och prassligt med papper!

Therese: Du ska bara veta hur verklighetstrogna de är!

mockapocka sa...

Du ser ut ungefär som jag hade tänkt mig, Lite kavat och redo att gå i närstrid med någon (kanske brevbäraren). Snygg frisyr också.

Veronica sa...

Vilken familj :) Hur snygga som helst! Din lilla lillklimp är ju bara för söt!

Kram

Britta sa...

Så spännande att få en knapp som man kan förvandla om sig , jag skulle trycka på en knapp som går 20 år bakåt hej fr.. Britta