måndag 9 mars 2009

Bibliofiler se hit!

Efter att ha rensat lite i bokhyllan, tänkte jag nu anordna en bloggtävling igen. Men den här gången vänder jag mig enbart till er utlandssvenskar. Ni kan ju behöva en svensk bok lite då och då, om inte annat för att hålla igång språket. I potten ligger: "Mossvikenfruar: Chansen" av Emma Hamberg.

Så här ska du göra för att få vara med:

1. Lämna en kommentar.

2. Kopiera bilden (bokbilden) och länka till tävlingen från din blogg.

3. Om du inte har någon blogg, mailar du och tipsar 3 vänner om tävlingen. Glöm inte att lämna din mail !

Vinnarna kommer att dras genom vanlig lottdragning.

Tävlingen pågår till den 1 april!

LYCKA TILL!

13 kommentarer:

thebromanders sa...

Jaaa!! Jag vill så klart vara med!! Så jag skriver om tävlingen o länkar till dig. Är det allt jag behöver göra???

Veronica sa...

Vad roligt! Självklart vill jag vara med :)

Kramar

Monica sa...

Hej !!!!!
Jag har redan boken och kan säga att den är jättebra....!!!
Så lycka till ni alla !!!!
Ääääälskar förra inlägget.....du kan aldrig ana vilka grannar vi har nuförtiden.......den ena galnare än den andra.......får dra den storyn nån gång.....
Kram på dig,
Monica

Angelica sa...

Jag vill så klart vara med också! Jag länkar...

Kramar

Angelica

Daniel sa...

Vad skoj!

Må den bäste vinne!

Sara Yilmaz sa...

självklart ska jag vara med och tävla,fixar länkning ikväll =)))

Anonym sa...

va kul.. klart jag vill vara med. :-)

Anonym sa...

Kul med en tävling!

Livet på Citronodlingen sa...

Jag har tipsat om tävlingen i min blogg, men du behöver inte ta med mig i utlottningen eftersom jag redan läst den ;o)

Maria Berg sa...

Attans då får jag skynda mig att flytta utomlands - så jag får vara med.
Nej jag skriver upp titeln och lånar den på biblioteket i morgon måste ändå dit och låna om stora flickan böcker.

/MB

lurigopalia sa...

Vad skoj jag anmäler också mitt intresse. Och svenska böcker är ju hårdvaluta..

Unknown sa...

Naturligtvis måste jag vara med... speciellt som jag har kommit in i en läsa-period och svenska ska det så klart vara på : )

Ha en underbar söndag!

Unknown sa...

Morrn.

"Anmälan" till lotteri...

Jag tror... att jag länkat riktigt...

Ha de bra
Hasse