måndag 8 februari 2010

Dags att ta sig ut ur garderoben

Eller, dags och dags. Det kommer ta ett par månader innan jag kommer ta det slutliga steget men ut ur garderoben ska jag minsann. Så det så! Det finns faktiskt ingen återvändo. Jag och Herr Segsliten har diskuterat fram och tillbaka. Jag har tänkt. Han har tänkt. Och sedan togs det stora beslutet i slutet av december. Tiden är inne. Det hela handlar egentligen bara om att bejaka våra behov.

Allt är klappat och klart. Inget mer klädskrubbsliv för mig. Inte nu när vi äntligen, efter fyra år, funnit en lösning som passar oss allihop.

9 kommentarer:

Helly på vift sa...

Hoppas ni hittar ett boende som passar dig och dina behov... Sjàlv hàller jag oxà pà att leta och leta, sedan 5 àr nu....

Singelmamman sa...

Så kryptiskt! Flytt på gång, allihop, bara du, bara Her Segsliten? Singelmammans hjärna jobbar för fullt för att förstå!

Kram

Janeth sa...

Detta låter allvarligt.....men på samma gång så kanske det är någonting riktigt braigt för er alla?!
Jag håller i alle fall tumme & tå för att det blir som ni vill ha det :)
KRAM!

Unknown sa...

Ja, ska ni kòpa hus? Trodde fòrst att det handlade om att flytta. :=P

segsliten sa...

Helly: När man minst anar det så bara händer det. Vi har snart letat i fem år.

Singelmamman: Bara jag och Herr Segsliten såklart. ;)

Janeth: Inget allvarligt. Bara oväntat. :)

Johanna: ??? Är inte det lite samma sak? Fast vi skulle ju kunna köpa ett hus och sedan låta det stå tomt förstås? ;)

Speja sa...

Åh, så spännande, kan man inte få lite mer ledtrådar?

Helly på vift sa...

Du har en award att hàmta pà min blogg :)

Anonym sa...

Lite konfunderad är jag allt men antar att svaret kommer strax.

Lycka till!

Nina

segsliten sa...

Speja: Lovar att berätta allt så fort jag kan.

Helly: Jippi, precis vad jag behöver!

Nina: Så fort jag bara kan. Typ lite senare idag. :)