söndag 6 december 2009

Metamorfos

Den senaste veckan har varit fullspäckad. Elektriker, rörmokare och murare har bytt av varandra och själv har jag bytt rum med barnen. Som om det inte räckte så har jag dessutom spacklat och förberett inför den kommande veckans ommålning av alla rum utom kök och toalett.

Den här veckan är det dessutom lov i skolan och barnen kommer att vara hemma t.o.m. onsdag. Men på torsdag blir det lite lugnare igen så jag hoppas orka med att pynta lite inför den kommande helgens luciafirande. Fint som snus kommer det bli med de nymålade rummen.

Jag tror minsann att jag håller på att få tillbaka min energi! Jippi!!!!

7 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Ja, det går upp och ner minsann...
Välkommen tillbaka!

Livet på Citronodlingen sa...

Hurra va bra!!

Nipe sa...

Ja, heja Segsliten!!!

Vero sa...

Lucia blir det för mig att fira på marknad. Ska försöka få med mig min dotter också, men jag tror inte att det kommer att lyckas...

Ha en fin vecka!

Duracellmamman sa...

Åhh vad härligt att din energi är på G igen :-))

Håller alla tummar & tår för att det fortsätter åt det hållet :-))

Varma kramar!

Anonym sa...

Jag bara längtar, liksom du antar jag.
Gott att "höra" av dig iallafall, saknar dig dagligen...
Nina

Fröken Eko sa...

Grattis till energitillskottet!
Vet precis hur det känns när man har tusen och en saker att fundera på och få gjort. Hjärnkapaciteten räcker inte till för bloggsurfande :)

/F