fredag 22 maj 2009

Vem...

...är du som läser min blogg?
Jag tycker att det skulle vara intressant att få veta vem det är som läser min blogg, och har därför klistrat in en rad frågor i sidomenyn. Alla som svarar är anonyma, så även ni som inte brukar kommentera är välkomna att vara med.
Vill man vara lite mer specifik, eller berätta något annat om sig själv, så kan ni lämna en kommentar också. Ni kan ju till exempel tala om i vilken stad/land ni bor, eller vad ni har för yrke. Självklart får ni vara anonyma i kommentarerna också, det är inte vem som bor var jag vill veta, utan jag är mer intresserad av att få fram vem som är den typiska läsaren av min blogg.

23 kommentarer:

Mita sa...

Så nu har jag svarat om vem jag är som läser din blogg.
Vet inte hur jag halkade in här, men det finns lite trevlig läsning!
Och vackra bilder...

segsliten sa...

Mita: Kul med en ny bekantskap.

Livet på Citronodlingen sa...

Så, nu har jag blivit ett nummer i statistiken ;o)

Ingela la la sa...

Jag har oxå svarat ;) Fast jag är ju knappast ny..

Önskar dig en trevlig helg!
Kram ingela

segsliten sa...

Pysen: Kul va?

Ingela la la: Jag vill gärna ha med alla, nya som gamla. Annars blir det ju fel på statistiken.

FoxensRos sa...

Diggar 1X2 så jag är med bra ide.
Hoppas att du sitter i soffan med levande ljus.
*kramas*

Anonym sa...

Hej hopp...nu har jag röstat...eller vad man nu kallar det...vilken kul grej! Grejen är den att jag både arbetar och här hemmafru...frilansar så jag jobbar hemifrån...kan inte låta bli att ta hand om hemmet samtidigt som jag jobbar. Bor också i parhus...så jag vet inte riktigt vilken kategori jag ska lägga mig själv i...hahahavalde radhus hursom helst...eftersom våra garage sitter ihop med grannens.

thebromanders sa...

Men det var väl en kul idé!! Jag är den enda med fem barn. Än så länge!!

Pysens Mamma sa...

Nu har jag också svarat så gott det gick, inte alla frågor som stämmer till 100%, t.ex. gift med eller utan barn, har ju barn men hon har ju eget boende.

Britta sa...

Läser din blogg genom Piluttans vrå är hennes mamma i en kommun i Närke i Sverige . Dagmamma i 44 år o snart pensionär ,hobby data , Scrapbooking m.m. ha det gott fr... mig

Mita sa...

Hej och tack för raderna i min blogg.
Jag har två Chinese Crested, det är nakenhundar med härstammning från sydamerika, två helt underbara varelser som förgyller min vardag.
Känner du till minneslunden?

Anonym sa...

Avbockad och anmäld!

Nina

Fröken Eko sa...

Kul med undersökning, det skulle jag också vilja testa...
Har iaf svarat på din nu :)

Destu vidare info om mig ger jag inte, kanske du har lyckats klura ut ungefär vad för slags typ jag är iaf :) Och om det är nåt som är oklart, så får du lov att fråga. Eller kanske jag skulle ha ett såntdär "Fråga vad ni vill"-inlägg på min egen blogg, och desperat påminna folk om den tre gånger om dan, eftersom ingen är intresserad av att veta/fråga nåt???

/F

segsliten sa...

Foxensros: Inga levande ljus, det är det för varmt för. Men i soffan satt jag nog när du skrev det där.

Weirdo: Frilansar du, så jobbar du. Och parhus är väl att räkna som radhus.

Mz. Olsson: Jag vet minst en till som har fem barn, men hon har kanske inte svarat än.

Pysens mamma: Barn som barn, spelar ingen roll var de bor.

Britta: Det här med scrapbooking verkar kul! Jag har sett en del fina grejer du gjort (både inne hos dig och hos Piluttan.

Mita: Nej, jag hade aldrig sett den för, men jag känner inte till Öland så väl. Jag har nog bara varit där en gång när jag var liten.

Nina: Kul!

Fröken Eko: Jag tycker det kan vara rätt kul att se vilka ni är. En del känner jag ju lite från bloggarna, men det finns ju saker jag inte vet. Dessutom så har jag, precis som du, en del som läser här inne var och varannan dag, men som aldrig kommenterar, och dem vet jag ju ingenting om.

nillas liv på pinnen sa...

Nu vet du allt om mig! =)
Bor i mellansverige kan jag tillägga. Och jobbar som lärare.

Mamma J sa...

Vad kul! Nu har jag också dragit mitt strå till stacken och berättat lite mer om mig. Jag klickade för storstan - men bor egentligen i en förort till Sthlm. Men, det kändes fel att säga att jag bor i en liten stad eller litet samhälle iallafall. Det tar mig ju bara 20 minuter att komma in till den största staden det här landet har att komma med :-).

Mer om mig kan man hitta i min bloggbeskrivning...

segsliten sa...

Mamma J: Förort till Sthlm, helt klart storstads alternativet!

victoria sa...

Hallå,
jag läser ju oxå din underbara blogg...Jag, Victoria. Det var du som hittade mig och nu...är jag helt fast i din blogg!!

segsliten sa...

Victoria: Det betyder att jag hittade rätt när jag hittade dig! Jag kände det på en gång...att du var en tjej av samma kaliber.

Trebarnmamman sa...

Hej nu har jag oxå knappat in mig !!! Kul att komma tillbaka och läsa hos dig , gillar din stil... känner igen mig i så mycket ..

segsliten sa...

Trebarnsmamman: Det är en av de saker jag gillar med bloggarna, att man kan känna igen sig.

K-L sa...

Nu har jag svarat fast du nog redan vet mina svar ;)

Kram

segsliten sa...

K-L: Det spelar ingen roll, det är slutresultatet som ska räknas. Ska bli kul att se vem som är den typiska läsaren.