fredag 1 maj 2009

UGH UGH!

Det bidde ingen eld på gården igår, och inte såg jag någon på tv heller. Däremot har jag haft en lång fartfylld dag på Cowboyland.
Mina två små indianpojkar somnade tyvärr i bilen på vägen hem, så nattningen har varit lång och utdragen. Efter över en timmes nattning somnade till slut Snabba örnen och hans bror. Krigsmålningen de hade i ansiktet var då så gott som borta, och så även deras mor. Jag vet inte riktigt om utpumpad är rätt ord för att beskriva mitt nuvarande tillstånd, men det är i alla fall väldigt nära. Slutkörd, skulle annars kunna vara en bra synonym, eller varför inte urlakad. Det jag vill försöka säga är i alla fall att dagen varit väldigt rolig, men fysiskt påfrestande.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fysiskt påfrestande är alltid bättre än pyskiskt! Bra att de hade roligt.

Vad har ni för planer inför helgen? Bara ta det lungt kanske efter den fartfyllda cowboyland helgen?

CharmKatti sa...

Ja det låter onekligen som en intensiv dag!
Hoppas du ha haft en god natt.
Kram, kram!

Livet på Citronodlingen sa...

Jag känner mig också helt slut, men på ett bra sätt... Vi var på konsert igår och det tog ordentligt på krafterna att stå upp i fyra timmar, men roligt var det ;o)

Cecilia/svengland sa...

Det kan va tröttsamt att va Indian mamma ibland!Hoppas du får en något mer avslappnanade helg! :-)

Veronica sa...

Efter en hel dag på Comboyland förstår jag ditt tillstånd :)

Kram på dig och passa på att vila upp dig lite idag! Om det går :)

Kram på dig

Maria Berg sa...

Ingen eld 1 maj MEN två eldiga pojkar. Klart man blir helt utbränd. /MB