torsdag 28 maj 2009

Förlåt, mitt namn är Plåt, om det kan vara till någon ledning?

Jag har fått två utmärkelser under de senaste veckorna, och bara glömt bort att lägga ut dem.

FÖRLÅT!

Den här söta saken kommer från Fyrabarnsmamman, visst är den gullig!

''För att hennes blogg är i toppklass!''

Jättekul, att vara topprankad är ju inte helt fel! Tack Tessan!


Den här kom från Weirdo.


''Gosh hennes blogg är lite svår att beskriva men den himla kul!!!''

Att ha en obeskrivbar blogg är inte illa! Tack Weirdo!

Och nu kanske ni förväntar er att jag ska skicka dem vidare. Näää, jag tänker suga på dem ett tag, och sedan när jag njutit färdigt slungar jag iväg dem till någon av er. Bara sådär, oförhappandes, när ingen väntar sig det.

7 kommentarer:

fjortisensmorsa sa...

Nu sitter jag här och visslar och gungar i takt till Turistens klagan Igen! ;-) Ha en skön dag!!

Pockethexan sa...

Nu är det "röstat" och klart i din enkät, kul!
..men lite svårt för mig som är förtidspensionär för man är både hemmafru o barnledig, samtidigt som man är arb.lös å andra sidan jobbar jag hårt på att inte bli sämre o hamna på sjkh...hm

men jag kryssade för att jag är hemmafru för det låter lite lyxigare <;}

Kramis!
från Hexan själv

o så ser vi fram emot att vi ska få er värme här till helgen de har LOVAT minst 26 grader!!!

victoria sa...

Jättegrattis! Så roligt och du är verkligen värd varenda utmärkelse som finns!!!Jag älskar din blogg!Jag har funderat på det där med stress och läkaren har nämnt det flera gånger. Jag vägrar nog bara att inse det kanske...kan man vara stressad när man bara har två barn och jobbar 50 %...Jag har så svårt att tro det. Fast å andra sidan har jag alltid lidit av inre stress men det har jag inte talat om för min läkare...Dumt kanske?!

Tack för att du bryr dig. Kramar Victoria

CharmKatti sa...

Schysst, två på en gång liksom!
Grattis till dom!

Trist att du inte har kunnat komma in till mig på ett tag. Har inte en aning om varför. Säkert nåt italienskt:-)

Kramar
Katti - som hoppas hitta mer bloggtid...

segsliten sa...

Fjortisensmorsa: Tack det samma!Jag lovar att njuta allt vad jag kan!

Pockethäxan: Låter perfekt att få värmen till helgen. Hemmafru blir bra.

Katti: Jag väntar ut dig! :)

Anonym sa...

Ja behåll dem du ett tag...det gör jag också! :o) Hoppas helgen är bra i Italien!

segsliten sa...

Weirdo: Toppenhelg!