torsdag 30 april 2009

Haverikomissionen har varit här

Datateknikern har varit härså nu är datorn ikopplad och borde fungera som den ska. Jag blev lite sur när han inte installerade något av det som fanns med när jag köpte den. Det kan du göra själv, du har skivorna! sa han och och gick. Sedan dess har datorn ställt sig fem gånger och jag har varit tvungen att ringa både datasupporten och bredbandsbolaget.
Ska verkligen en helt ny dator ställa sig fem gånger på raken så att jag blir tvungen att stänga av den med knappen?! Jag blir galen!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår din ilska.. Datorer som är ett måste(!!) och så ska det vara så idiotiskt. Sambos bästa vän är datanörd så det är otroligt händigt! :-)

Livet på Citronodlingen sa...

Näe, det ska den nog inte... Vilken surpuppa du fick tag på... Hoppas du får ordning på det, hade jag varit du hade jag nog slängt ut skiten genom fönstret vid det här laget (inte för att vi har några fönster men ändå.. jo, ett har vi, men det sitter så högt upp...)

Tess sa...

Jag blir snart lika galen som dig på datorn. Jag får sympatipsykbryt!!
Lycka till :)
Kramar

segsliten sa...

Fyrabarnsmamman: Tack för sympatibrytet, det känns skönt med lite stöd.

Pysen: Ja, snart åker den ut genom fönstret!

RedPaint: Lyxigt med en alldeles egen datanörd!

Maria Berg sa...

Skönt att jag i ett senera inlägg kunde läsa att du fick tillbaka all 500 mejlen!
Det är jobbit när det bara strular.
/MB