torsdag 22 januari 2009

Uppbackning

Titta vad som damp ner hos mig nu på morgonen! En utmärkelse från Piluttan's vrå! Det är lika roligt varje gång, känslan är alltid den samma, eufori. För här sitter lilla jag, framför min dator, och knackar ner mina tankar runt vardagens trivialiteter. Samtidigt sitter ni andra bloggare där ute och läser och kommenterar. Helt plötsligt är jag inte ensam längre, utan en del i ett större sammanhang, där jag får ta del av andras upplevelser och dela med mig av mina egna. En värld där jag kan hitta alla er andra, som precis som jag behöver uppbackning i den gråa vardagen.

Tack Pillutan! Och tack än en gång till alla er andra, som med era kommentarer, förgyller min vardag!

Reglerna för utmärkelsen är följande:

Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
Länka till personen som utmärkelsen kom från.
Nominera minst fem andra bloggar.
Länka till dessa bloggar i din blogg.
Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

Jag skickar utmärkelsen vidare till:

9 kommentarer:

Veronica sa...

Tack så mycket och dina fina ord passar perfekt i sammanhanget. Jag blir så glad!!

Ha det så bra idag! Ta hand om dig!

Kram

Ingela la la sa...

Tack så mycket! Vad glad jag blir. Det här värmde ordentligt en dag som denna.

Tack!

Kram

Vicky sa...

Tack vännen!

Det var trist att han blev sjuk idag. Jag hämtade hem min lillkille tidigt och myser lite härhemma idag.

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, tack så hemskt mycket!! Så roligt!

Monica sa...

Heeeej !!!!!!
Åååååhhhhh......vad jag blir....glaaaad !!!!!!!
Du är helt underbar.....!!!!!
Inte anade jag att jag skulle få en utmärkelse bara efter en dryg månads bloggande......kass på fotografering....kass på data.....maximalist-stil i inredning och tusen stilar och hopkok i ett hem som är allt annat än praktiskt........
Tack snälla du.....!!!!!!!!!!!
Och ja visst är det bokat........
Och du.....efter denna utmärkelsen kan du tom lämna vinet hemma.......
Ta bara med din trevliga personlighet och dina härliga historier du berättar här !!!!!!
Nu ska jag bara klura ut hur man länkar till andra så där snyggt mitt i texten i ett inlägg då.....
Tack,tack,tack.....!!!!!!!!
Kram,Monica i Rom

Monica sa...

Tack,snälla......då försöker vi......Kram,Monica

Monica sa...

Tack,än en gång.....det gick vägen och nu vet jag hur man länkar...tack,snälla !!!!!!
Monica i Rom

Monica sa...

Hej !!!
Mitt i glädjeyran glömde jag säga att du är värd hur mànga awards som helst...... för du kriver så himla bra......och att jag är glad att jag hittade hit......det är ett nöje varje gång att läsa dina inlägg....
Kram,
Monica i Rom

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis vännen:) Den är du ju jättemycket värd. Ha en fin kväll.
Kram lallis