måndag 26 januari 2009

Stimulantia

Jag har fått en utmärkelse IGEN! Denna gången från Utlandsmamman. Jag blir så klart JÄTTEGLAD! Uppmuntran och stimulans från er andra bloggare gör min vardag lite mindre grå, och sporrar mig att fortsätta skriva små inlägg på bloggen.

Den här gången skickar jag utmärkelsen vidare till:

Pillutan's vrå - som söker jobb och behöver lite uppmuntran. Hoppas blomsterjobbet går i hamn!

Misen - som kan precis som alla andra nyblivna mammor kan behöva en liten sporre.

Oliver och Romantik - en ny kär vän! Dig hittade jag av en slump när jag, på blogspot, sökte på gemensamma intressen.

Pockethexorna - som tack för de fina boktipsen. Krya på dig tjejen!

Sara - som lyckas hålla modet uppe trots sin "tyrraniska" och hänsynslösa svärmor.

Nu ska jag fixa pannkakor till sprallgubbarna!

5 kommentarer:

Monica sa...

Hej !!!!
Tack, snälla du......!!!!!
Du är för gullig......
Är det okej,om jag sätter den på sidan........av inlägget menar jag......eller så måste jag vänta ett tag med att sätta den i ett nytt inlägg.....??
Jag vet att min lgh. verkar helt enorm......med alla nya saker och vinklar och vrår , som poppar upp hela tiden....men den är ganska normal-stor.......bara extremt fullproppad....plus att jag har MASSOR av speglar satta på rätta ställena......så den verkar mycket större...........folk som kommer hit,tror också att den är större än vad den är.........sedan försöker jag hålla ordning på sakerna.....måste man när man har mycket.......och allt är uppställt på ett noggrant sätt......jag tycker det är kul,så det faller mig naturligt så.....och allt med neutral bakgrund...
Nu har jag lite mer tid.........så håll utkik efter ett mejl under dagen......
Kram,
Monica

Anonym sa...

Åh tack! Jag blir så klart superglad och känner mig sporrad! Tack! Men jag låter utmärkelsen stanna här vid dig.

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej vad kul att kommenterade på min blogg så att jag hittade hit.
Det verkar som halva Sverige har influensan eller någon annan elak bacillusk. Hoppas dina sprallgubbar kryar på sig och att dy fick lite plus poäng via pannkakorna. =)

Jessica och Johan sa...

TACK !! Känns bra att öppna datandet med detta. Har vart på shopping HELA dagen. IKEA och massa mat. Nu donar jag som bara den. Väntar på att de ska ringa om jobbet. KRAM

Anonym sa...

åhå tackar!!! Vad glad jag blev! det är alltid lika roligt att få en utmärkelse....du är bara för rar.kramar i massor