lördag 31 januari 2009

Saneringsåtgärd


Rumsrena pojkar bortskänkes!

Två charmiga blandeuropeiska pojkar (svensk/italienska) behöver komma till ett nytt hem p.g.a. allergi.
De är 3,5 och 6 år gamla, vaccinerade och innehar registrerad stamtavla.
De är sällskapliga och keliga, men springer en gärna runt fötterna. De fungerar inte alltid ihop med varandra, men går bra ihop med andra barn. De har alla förutsättningar för att bli tama, men det kan ta lite tid. Du bör ha barnvana och besitta såväl tålamod, som tid och energi. Ser gärna att båda får komma till samma ställe, men inget måste.
Leveransklara. Jag står för kostnaderna.

Är du intresserad? Höra av dig!

Funderade på att lägga ut det här på blocket...undrar om det finns någon som nappar?

9 kommentarer:

CharmKatti sa...

Ja tänk om det är nån som hör av sig...
Jag har många gånger bjudit ut mina barn till lägstbjudande!
Men har sansat mig i sista sekund. Dom kan ju var bra att ha när man blir gammal.

Livet på Citronodlingen sa...

ahahahaha, tycker mig ana att la signora har haft en tuff dag idag ;o)

Jessica och Johan sa...

Såklart någon nappar, frågan är om du inte ångrar dig... Kanske efter en vecka eller en dag...Tuff dag kan jag tro. Jag har haft 2 LUGNA dagar. Får väl sota för det snart..Kram lycka till med "annonsen" ;=)

FoxensRos sa...

Vad sägs om Byte?
Kan de vara någe?
Du får ett hett snorigt vill vara väldigt nära barn, och jag verka få 2 friska buspojkar?:)
*kramas*FoxensRos

Therese sa...

Hi, hi ja du vem har ibland inte funderat på blocket som sista utväg - men plötsligt kommer ett par kladdiga barnfingrar och klappar om en och så är allt glömt och förlåt, märkligt...

Trevlig helg!

/Therese

http://lurans.blogg.se

segsliten sa...

Therese: Eftersom du har en sluten blogg så svarar jag här. Klart det är övergående...men tanken är ofta återkommande. Den tittar liksom tillbaka med jämna mellanrum, som en stående repris liksom.
Kram ☺

Monica sa...

Hej !!!!
Intressant annons....!!!!
Hör du ,jag nappar direkt...!!!!!
Men....kan vi inte göra ett byte...???!!
jag tar killarna ......jag har ju redan lyckats med en tjej o en kille......plus att jag har jobbat på "dagis " i Sverige i ett par år (ha,det visste du inte )....
jag vill ha :... Vingård....utanför St. Troupez.......
Du får tillbaka killarna om ett par år.......Du= utvilad...killarna = fostrade......
Jag behåller vingården......jag = rik.....
Got a Deal...???!!!!
Monica..i Rom.....alias...den snart rika kvinnan....

Marie//Tekla Maräng sa...

Jo, sådana tankar har ju klart föresvävat en. Fast då för tiden var det Gula Tidningen som gällde.
Nummera är dom avvanda, tama och snudd på utflugna. Den ena har varit utflugen men kommit hem igen...
Kram:)

Vicky sa...

Välkommen hit på semlor i veckan!