tisdag 20 januari 2009

Mysigt illvillig

Åkte förbi parkeringen jag stod på i går. Det stod en väldigt snygg, sportig japan där idag. Ännu en jubelidiot! Speciellt med tanke på att den inte var parkerad där min räddande ängel hade skottat, utan en halvmeter åt vänster, där snön fortfarande låg djup. Jag kunde inte låta bli att le i mjugg när jag tänkte på vad som väntade den stakars ovetande bilägaren. Jag kunde också gladeligen konstatera att kvarterets hundägare hade varit vänliga att återbörda den skit jag så ogenerat målat om min bil med.

3 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Du skulle ha stannat och väntat med en videokamera i högsta hugg ;o)

Veronica sa...

Haha, det har du helt rätt i Pysen! Skulle bli en rolig filmsnutt :)

Kramar

Anonym sa...

skadeglädjen är den enda sanna glädjen =)))