måndag 12 januari 2009

Hedersbevisning

*Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden!
Jag älskar att läsa Din blogg!
Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! Du har en underbar Mammablogg!
Be Proud!*

Jag har fått den här superfina Awarden av Ingela la la för att hon tycker att jag ska vara stolt över min underbara Mammablogg! Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!

Det är med en stor Ära som jag ger den här Awarden vidare till:

Allt kan grönska

Morse Farm

Metrobloggen - Blandat från medelhavet

Lallis - liv och leverne

Tack Ingela!

6 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Men så GO du är!:)
Tusen tack, vännen och grattis till din award!
Kram Lallis

Vero sa...

Visst är det härligt med awarder.

Kommer in för att önska dig en fin vecka.

Veronica sa...

Grattis till den! Den är du värd tjejen :)
Kram på dig

Anonym sa...

Tack!!!! Vad glad jag blev!! Det är den första riktigt annorlunda utmärkelsen...du är en ängel!!!många kramar från turkiet

Anonym sa...

Tusen tack!
Åhh, vad gulligt av dig.
Vilken underbar utmärkelse!
Kram på dig!

Ingela la la sa...

Det är du värd!

Kram