lördag 6 december 2008

Utlandsmamman

Ta gärna en titt på Utlandsmammans tävling!

2 kommentarer:

Vicky sa...

Hej, kul att du hittade min blogg och är med och tävlar. Bara några timmar kvar till dragning nu :)

Ang. besöksräknare: JAg tror min räknare är från freecounter men kommer givetvis inte ihåg hur man gjorde...
Men om du anmäler dig till t ex bloggtoppen.se kan du via dem själv se antalet unika besökare per dag - den informationen är egentligen roligare och intressantare än en besöksräknare som bara räknar antalet "klick" på sidan.

Veronica sa...

Hej! Och tack fòr kommentarerna pà mina bilder. Det finns sà mycket fina motiv hàr i Italien sà jag skulle kunna vara ute varje dag och leta :)

Vart i Italien bor du?

Ha det sà bra och jag ska komma tillbaka till din fina blogg!

/Vera