Köp en leverinflammation till kampanjpris!
Har Vaccinationsgruppen för få klienter?
Jag föreställer mig följande marknadsföringsmetod:
Vidga marknaden
Tre enkla steg till kassasuccé:
1. Locka till dig klienter - sälj kanonbillig Hepatit
2. Skapa behov - epidemi uppstår
3. Mätta marknadens behov - kör en ny kampanj:
3. Mätta marknadens behov - kör en ny kampanj:
Hyperbilligt vaccin!
Kampanjpriserna på vaccin mot Hepatit A och Hepatit B fortsätter.
Kampanjpriserna på vaccin mot Hepatit A och Hepatit B fortsätter.
Jag antar att det är det som kallas smart marknadsföring!
.... så det kan bli när PR-avdelningen utesluter viktig information!
2 kommentarer:
Hahaha...alla sätt är bra utom de dåliga! Och som vi säger uppe i Norrland....allt går med våld å lite vaselin!!!
Ja, det är inte utan att man undrar!
Men läkemedelsindustrin tjänar ju multum på den enorma överkonsumtion av läkemedel (och vaccin) vi har i västvärlden...
"Allt går att sälja med mördande reklam."
Skicka en kommentar