fredag 17 april 2009

Min vackra stjärt!

Ibland är det bara för bra för att vara sant, titta vad Ingela la la puttade in till mig!




Känns helt okej att få den en gång till! Jag riktigt myser, svassar omkring i lägenheten och kråmar mig .....

......som en stolt påfågel, krii krii!

Jag måste bara få ståta med min vackra stjärt!

Kan inte låta bli att skratta gott åt kommentaren jag fick av Ingela apropå min snygge brevbärare:

"Kan det vara sant! Tänk om posten börjar komma som för vanligt folk?? Att han dessutom ser bra är väl bara ett plus i kanten.. jag kan tänka mig att det är svårare att reta upp sig då.. ;-)"


Om brevbäraren har bra syn vet jag faktiskt inte, men nu har jag något att fråga honom om nästa gång jag ser honom! :D

Tänk vad kul det kan blir när ett ord hoppat ur!

5 kommentarer:

Tant Janet sa...

Grattis än en gång och ha en bra helg!

Tess sa...

Grattis, den är du verkligen värd!!
Hoppas du får en riktigt trevlig helg.
Kramar

Veronica sa...

hahaha!

Hoppas att det går bra med kalaset :)

Kramar

Ingela la la sa...

Haha.. jag missade lite där va? Han kanske ser bra oxå.. borde han ju göra om posten ska komma rätt.. Fast det återstår att se ;-) Du får gärna fråga honom *skrattar*

Ha en bra kväll!

Kram ingela

Sara Yilmaz sa...

grattis till awarden och TACK för boken,du anar inte vad glad jag blev.Det är det första paket/brev jag fått av någon under mina 8 år i Turkiet..det betydde mer än du tror...KRAMAR i massor!!!!!!