fredag 17 april 2009

ÅNK

Äntligen har jag förstått vad det är jag lider av, eller lider och lider, egentligen vet jag inte om jag lider så speciellt mycket, för jag brukar oftast inte minnas hur bedrövligt dålig jag faktiskt är.
Vad är det då jag har fått för olustig sjukdom? Jo, det ska jag tala om...hm...äh...hm..ääh..hm..vad var det nu det hette? Jo, så var det! Jag har drabbats av en mycket svår variant av ÅNK. Vet ni vad ÅNK är? Inte? Då är det nog bäst att ni kollar in det här, för jag tror inte att jag kan beskriva det bättre själv. Men en sak kan jag i alla fall säga, och det är att jag satte på en kanna kaffevatten klockan 09.00 i morse, och jag har fortfarande inte lyckats dricka något kaffe. Tror ni att vattnet fortfarande är varmt?

7 kommentarer:

Sara sa...

hahaha vet ju precis hur det är ;) god morgon!!kram

Livet på Citronodlingen sa...

Om man ibland häller vatten i tekastrullen, sätter ifrån sig kastrullen på en annan platta för att tända den som man ska använda och sedan efter en kvart undrar varför det inte kokar ännu och ser att kastrullen står kvar på den plattan som inte är tänd... har man ÅNK då?

mockapocka sa...

Hu ja. Man tror man går runt och plockar (städar) men istället sprider man bara ut ännu fler saker. Dessutom kallnar kaffet.

segsliten sa...

Pysen: Garanterat!

Livet på Citronodlingen sa...

Skit också... ;o)

Bloggullet sa...

Håller med Mockapocka om det där med att plocka undan.;0)
Ha en fin helg.
Kramar

Anonym sa...

tycker det är bra att det finns en term för det.. :-)