fredag 10 april 2009

Italienskt ägg

16 kommentarer:

Ingela la la sa...

Detsamma!

Hoppas ni har en skön påskhelg.

Kram Ingela

Anonym sa...

Glad påsk!!

Nipe sa...

Detsamma, detsamma!

Sara Yilmaz sa...

Glad påsk!!!

pysen73 sa...

Vilket fint ägg! Jag fick nöja mig med ett kinderägg... ;o)
Ps: ordverifiering: remind....

Tess sa...

Vilket fint ägg!
Glad påsk
Kram

Veronica sa...

Glad påsk!!!

Kram på dig

Anonym sa...

Glad Påsk hörru...eller som vi säger här borta...Happy easter and don't shag the easter bunny! tii hii

Vicky sa...

Tittar in och önskar Glad Påsk! Hoppas ni har det bra. Här är det bara för underbart med stålande sol! Har du hört ngt från M? JAg går omkring med mobilen och väntar på sms... Påskkramar till er alla!

Ps - Lördag gäller för oss! I fm var påskharen här ochgömde varsitt ägg ute i buskarna. Men barnen tjuvstartade ju redan i onsdags hemma i Italien...

Sara Yilmaz sa...

hoppas duhar haft en fin påskhelg,god morgon

Speja sa...

Detsamma. Lavendel/violett är en av mina favoritfärger:)

Sara Yilmaz sa...

ät på du,ät inte ihjäl dig bara hahaha,skulle sakna dig för mkt =))

Jessica och Johan sa...

hej där nu när påsken är över...nästan.. har ni haft det bra? vi har haft toppen väder.även om jag vart inne och jobbat.kram

Sara Yilmaz sa...

har du blivit kidnappad av påskharen???

mockapocka sa...

Hoppas ni haft en bra påsk!
Vill bara säga att jag flyttat över till blogspot nu. Välkommen dit!

Emmama sa...

Tjusigt värre! :)