onsdag 25 mars 2009

Saknar ord

Jag tänker på dig

13 kommentarer:

Anonym sa...

vad har hänt..? jag blir orolig nu när jag såg samma hos utlandsmamman.. vad har jag missat? inte pysen väl?

Anonym sa...

skickat..

Monica sa...

Hej !!!!!
Men, jösses amalia , vad är det som hänt .......??
Tänkte bara titta in och svara på din fråga......men den känns lite överflödig nu.....får ta det via ett mejl.....Kram,
Monica

Daniel sa...

Hoppas inget allvarligt hänt!?

K-L sa...

Livet är så grymt orättvist.

Kram

Tess sa...

Vet inte vad som hänt, men känns inget vidare nu när detta har syns på flera bloggar...?

CharmKatti sa...

Verkligen trist är det. Om du menar samma som jag. Vilket jag tror.

Myra sa...

Men vad...? :(

FoxensRos sa...

*undra jag oxå* - kan jag göra något?*kramas*

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Sara Yilmaz sa...

hmmm,nu hängde jag inte riktigt med?

Anonym sa...

Herre Gud vad har hänt????


Till Anonym (eller skall jag skriva EVA för ingen använder komman som du) hur kan du med att skriva något sådant din IDIOT!! Kan du sluta följa efter Pysen nu och leva ditt eget liv!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.