lördag 14 mars 2009

Hjärnuppmjukning

Idag är det trögt! Efter gårdagen, som förutom en utflykt till Milano, bestod av en tur till lekparken och ett pizzeriabesök, går hjärnan nu på sparlåga. Det känns som om det under natten pågått total tankedränering. Inte en endaste liten grå verkar ha stannat kvar innanför hjärnbarken. Jag kanske skulle gå och kolla om de ligger på kudden.
Som tur är behövdes det inga hjärnceller till att brygga en dubbelexpresso, och inte heller till morgontvagningen. Jag hoppas emellertid att de hittar tillbaka snart, eftersom jag inte riktigt känner mig bekväm med denna totala hjärnoverksamhet.

3 kommentarer:

Veronica sa...

Hihi, jag förstår hur du känner dig :) Efter ditt äventyr till Milano i går! Inget minne, oj vad jag skrattade, tack för det skratte så här på morgonen :)

Kram

Tant Janet sa...

Hoppas att kaffet hjälper!

Livet på Citronodlingen sa...

De hittar nog tillbaka av sig själva när effekten av kaffet kickar in :o)