torsdag 5 mars 2009

HJÄLP!!!

Nu har jag varit tvungen att ta till min gamla dator igen! Jag lyckas nämligen inte använda blogspot på den nya. Jag lyckas inte ens läsa min egen eller andras bloggar, USCH! Jag kan däremot ta mig in på alla andra typer av sidor, men inte blogspot. Är det någon av er som vet hur jag ska göra, jag behöver akut hjälp!!!! Om jag inte kan ta mig in på blogspot så vet jag inte vad jag gör! Jag har försökt få till en chat med Windows hjälpcenter, men utan resultat. Och min dyrt betalade tekniska support gäller tydligen bara hårdvara.
Snälla, snälla, hjälp mig!

3 kommentarer:

Veronica sa...

Vad konstigt.. Vet inte vad jag ska säga, kan tyvärr inte hjälpa dig.
Hoppas att det löser sig snabbt :)

Kram

Livet på Citronodlingen sa...

men.. sådär plötsligt bara?? Det kanske är någon inställning i webläsaren eller i antivirusprogram som ställer till det?

thebromanders sa...

Kan förstå att du är frustrerad!! Tyvärr är jag helt nollad när det gäller sånt där... hoppas du får nån ordning på det!! Tänker att det kan ligga nåt i det som Pysen73 säger: antivirusprogram kan ställa till med stora problem. Det gjorde det för oss! Jag var tvungen att stänga av programmet varje gång jag skulle in på internet, vilket ju gjorde att det blev fullständigt meningslöst:(