torsdag 5 mars 2009

Gröna gubbar i webläsaren

Nu har mitt UFO fått kontakt med moderskeppet igen, och jag kan blogga loss som aldrig förr. Jag vet inte riktigt vad som hände, kanske knip i hårddisken, kanske mjukvarekatarr. Skulle ju kunna vara vanligt fyramånaders trots också, vad det än var så är det fixat. Blogspot är mer medgörligt än vanligt, uppladdningarna går på sekunden, och inläggen skriver sig själva. Kan det bli bättre än så här?
Mitt i mina gräl med supporten var det dax att hämta lillklimpen på dagis, ett avbrott som faktiskt var rena rama himmelriket i jämförelse med vad jag fått stå ut med denna förmiddag. JAG HATAR DATORER!
Och vet ni vad, döm om min förvåning, men det låg ett paket från Piluttan och väntade på mig i porten. Och jag som inte ens gått ner och kollat posten idag! Det regnar nämligen, och vanligtvis brukar inte vår brevbärare vara speciellt alert vad det gäller postutdelning sådana dagar. Han kanske har en vikarie, vad vet jag? Så nu har jag i alla fall fått min vinst. Tack Piluttan, tröjan var jättefin!

7 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Skönt att det löste sig :o) Man kan bli tokig för mindre!
Hmm.. har vi samma brevbärare?? ;o)

Veronica sa...

Back on track! det gick snabbt, vilken tur :)

Kram

Ingela la la sa...

Det var skönt. Jag älskar datorer...så länge dom fungerar =)
Kram Ingela

thebromanders sa...

Ja, det finns väl inte mycket som är så frustrerande som när datorn krånglar!! Den SKA bara fungera!! Mina abstinensbesvär annars är inte att leka med!

Vicky sa...

Bra att det löste sig tillslut!

LillaNisse sa...

En liten hälsning från Sverige, hittade din blogg via live feedjit, intressant...
kram

CharmKatti sa...

Så bra att det ordnade sig. Kankse det inte var din dator det var fel på, utan på blogspot. Tycker att det har varit lite segt på sistone, men idag funkar det klockrent!