måndag 16 mars 2009

Gallupundersökning

Kan ni gissa vad det här är?

13 kommentarer:

Ingela la la sa...

En kran som sitter i väggen =)
(inte en aning egentligen.. men det där är min gissning) Möjligvis något du kan linda hundkopplet runt..

Kram Ingela

Veronica sa...

Hmm, kan det vara en sån där grej som håller kvar fönsterluckorna?!

Är det lill & storklimpen där uppe på kortet?! Fint :)

Kramar

Livet på Citronodlingen sa...

en gubbe inmurad i väggen... :o)
Nya headern är jättefin!!

segsliten sa...

Veronica: Ja, det är klimparna som håller varandra i handen i sömnen.
Kram ☺

Tant Janet sa...

Ingen aning - men en otroligt vacker bild högst upp.

Jessica och Johan sa...

Min tanke var som överst en vatten pump/KRAN. men om jag ska välja något annat...nån slags spärr kanske... super söta små händer...bruna armar... Kram

Maria Berg sa...

Hatt hängare?

Söta barnhänder du har överst!


Himla kul kort lite och stor!
Undrade just hur du fotat handen med blommor med bil under men sedan kom svaret längre ner.

/MB

Vero sa...

Dörrknack, eller hur säger man...

Det tror jag iallafall och jag var noga med att inte låta mig påverkas av vad de andra gissat på. Måste kolla sen vad de har skrivit.

Ha det gott! Maken och jag skojade om att ta en sväng till Italien sen för jag har så många där jag skulel vilja träffa... hihi... så akta dig!

FoxensRos sa...

Superfin bild på barnen:D
Grunkan går att dra ut - jag gissar på en väskhängare ute på nån restaurang;)
*kramas*

Vicky sa...

Vilken fin bild, tjejen :)

Ja, då menar jag den nya headern, inte fönsterlucksfasthållaren (wow - dagens längsta ord!) Go natt

Sara Yilmaz sa...

ingen aning? men det ser ut som ngt hårt jag kan dunka i huvet på svärmor!!hahahaha du har helt rätt! hon är sur på mig och vägrar komma hit (hon tror att det straffar mig) den enda hon straffar är sig själv som missar allt som händer nu unedr veckorna för hennes sonson...hon var tom utanför våran lägenhet idag och ringde till sin man att komma ut istället för att komma upp! =)))

Emmama sa...

Nån typ av hake är det väl va? :)

Unknown sa...

Morrn.

En anordning för att hålla fönsterluckorna "öppna".

Ha de bra
Hasse