torsdag 22 januari 2009

Liten och eländig

Lillklimpen är sjuk. Barnen blir så erbarmligt ynkliga när de har feber, att det värker i hela mig. Har i alla fall lyckats få tag i farfar som kunde ta ledigt och passa honom på förmiddagen. Jag vill ju inte släpa med honom ut när jag tar storklimpen till skolan. Dessutom slapp jag inställa min sjukgymnastik, vilket gynnar hela familjen då jag mår mycket bättre sedan.

Jag får ta en längre fajt med tangentbordet i eftermiddag. Ha en bra dag till dess!

6 kommentarer:

Monica sa...

Hej !!!
Ler varenda gång jag är här inne och läser.....känner igen mig i så mycket..........
Trist när småttisar är dåliga.....men tur att du har farfar......
Städrobot..: JA...!!!! ABSOLUT!!!!!!!!
Intressant med din åsikt om min nya lilla "grej".....men den går INTE att ta bort.........fastskruvad under......ja,ja.....den var ett riktigt kap......och är helt underbar med frukt i och tända ljus ovanför....så jag är glad........men samtidigt en VÄLDIGT nyfiken typ....så det kan hända att jag går till botten med vad det är...........Och du...inbjudan var seriöst menad......vore verkligen jättekul......men vänta på balkongväder.....!!!!!!!
Jag kommer att gjöra om lite där snart....så blir det ännu mysigare....!!!!!!!
Kram,
Monica i Rom

Ingela la la sa...

Här hemma är det jag som är klen... igår kväll på ca 20 min blev jag jättedålig! Trist.

Hoppas lillkillen kryar på sig. Snällt av farfar..

Kram

Jessica och Johan sa...

Hej!

Mmm. Jag hade 2 trött barn imorse, en var trött på allt skrik på dagis och en hade ont i magen och var mamma mys sjuk. Så får se vad vi hittar på. Alltid lika kul.. Du jag har en grej på min blogg till dig.... Kram Jessica

Veronica sa...

Tur att det finns en snäll farfar :) men vet ju själv hur jobbigt det är när man har feber, hoppas han mår bättre snart!

Ha det så bra i dag tjejen!

Kramar

Livet på Citronodlingen sa...

Stackars liten. Tur att han har en snäll farfar, han kanske lyckas pigga upp sjuklingen lite?

Anonym sa...

är din lillklimpe oxå sjuk??? hoppas han kryar på sig.kram