fredag 3 juli 2009

Näck och fräck

Jag tror jag skiter i att packa! Undrar vad de skulle säga på planet, om jag är fräck och åker näck? Jag kommer ju knappast frysa på väg till flyget, så varmt som det är här. Och sen har jag ju hört att det är varmt där hemma i gamla Svea också. Och håller det i sig, så kommer jag i alla fall inte behöva något annat än en bikini och en tandborste under de närmsta veckorna.
Jag får sova på saken, och så får vi se hur det blir med packandet imorgon.

Dagens ordspråk:

Gör inget idag, som du lika gärna kan göra imorgon.

Men imorgon brinner det i knutarna!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Då är det lugnt.. du har ju heeeela dagen imorgon på dej.. :o)

Speja sa...

Bra inställning. Själv brukar jag packa ner på tok för mycket. Bikini räcker gott och eventuellt en regnrock - sedan behövs det nog inte mer!

Kram
Speja

nillas liv på pinnen sa...

Vet inte vad de skulle säga i Italien men här har det iallafall alldeles nyligen blivit tillåtet att bada topless på badhus i Malmö =)
Gå naken genom passkontrollen...nja...kanske inte...
Det skulle nog falla under förargelseväckande beteende haha. Du kan ju testa ;)

Tant Janet sa...

:-) Underbart - du kan väl testa...

Anne sa...

Ja varför inte? Vara lite "wild and crazy", kunde vara lite kul att se hur andra reagerar!!! Ha det bra!

Anonym sa...

Skjut upp det...kan vara befriande att gå naken hemma i Sverige..

Fröken Eko sa...

Oj, oj... hoppas du fick det packat!

/F

Jessica och Johan sa...

Visst är det piss trist att packa...du kommer nog behöva något litet att ta på dig...för nu ärdet 13grader på vissa ställen...allt väl? KRAM

Anonym sa...

Antar att ni är tillbaka i gamla Svea nu. Hoppas ni har det bra och jag hoppas på bilder som ökar min hemlängtan!

Nina