fredag 5 juni 2009

Tävling

Vill du vinna en träff med mig?

Haha! Jag bara skojar, vem skulle vilja ha ett så magert pris?

Nej, jag skulle snarare vilja vinna en träff med er, men eftersom ingen verkar erbjuda sig själv i pris, så har jag istället utsett mig själv som vinnare i era icke förekommande träfftävlingar.
Så, om ni nu råkar bo i Skåne, eller kanske är där på semester någon gång i juli, så tänkte jag att jag kunde inkassera alla mina vinster.
Vore kul att ses, eller hur!
Har du en icke existerande träfftävling på gång och vill att jag ska utkräva min vinst?
Kommentera, så byter vi telefonnummer!

25 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

När kommer du till Sicilien då? ;o)

Myra sa...

Men ååååh.
Wales är bättre än skåne! Kom hit istället. ;)

Cecilia/svengland sa...

hej var i Skåne kommer ni att vara?

segsliten sa...

Pysen: Jag skulle gärna hälsa på er allihop, men med otidsenliga dygn och konkav plånbok, så går det inte riktigt ihop. Men om jag sätter ett tankefrö i kväll, så kanske en sådan tripp blir av förr eller senare.

Myra: Hänvisar till svaret ovan!

Svengland: Österlen, men jag är förflyttningsbar!

Anonym sa...

Kanske du kan nät dejta alla de du vill träffa...tii hiii

Ingela la la sa...

Här i Göteborg har jag tävling, bara att inkassera din vinst om du åker fel ;)

Kram

segsliten sa...

Weirdo: Fast det gör jag ju nästan redan. Jag skulle gärna träffa er AFK (Away From Keyboard).

Ingela la la: Verkar som om jag får ta och bredda mitt verksamhetsområde nästa gång jag drar ut på fikaturné!

Speja sa...

Karlskrona säger jag bara - eller är det för långt österut? Och vem vill inte vinna en träff med dig? Jag bara undrar...Ha en finfin helg!

Singelmamman sa...

Ha! då vinner jag, kan komma när som helst! Inte långt från Stkhlm *visslar och sjunger av lycka*

segsliten sa...

Speja: Det beror väl lite på om man åker över dagen eller inte. Jag kommer vara på Österlen, hur långt kan det vara?

Singelmamman: *Skratt* Och du är ju jättenära....typ 60 mil!

Anonym sa...

Är det bara i juli? Då befinner vi oss fortfarande i Italien. Kan jag skicka mormor?

Kram NIna

K-L sa...

Jag kommer att vara i Skåne från den 22 juli till början av augusti! Är du kvar då?

Unknown sa...

I juli blir nog svårt... blir konstigt att åka hem till Malmö samtidigt som mamma & pappa kommer ner och hälsar på i Spanien. MEN om ni är hemma vid jul, eller ngn annan gång samtidigt som jag, så hade det varit superkul med en svensk fika.

Har "bara" lyckats träffa en bloggare IRL än så länge, men det resulterade i ett nyskapat kompisgäng på en 10 svenska tjejer. Otroligt kul!

Trevlig helg!

segsliten sa...

Nina: Visst! Tur att vi kan ses på halvavägen här istället!

K-L: Vi åker hem den 25:e. Var i Skåne kommer du vara? Annars kan vi kanske ses i Spanien i augusti.

K-L sa...

Vi kommer att vara ute på landet i närheten av Skurup. Jag kommer tillbaka till Spanien den 13 augusti.

segsliten sa...

Sandbarnet: Kul att ni är så många! Jag blir riktigt avis.
Härligt med besök av mamma och pappa! Om du är i Spanien i augusti, så kanske det går att få ihop ändå.

K-L: Vi åker ifrån Spanien den 14:e augusti på morgonen. Men jag kommer vara i närheten av Simrishamn fram till den 25:e juli, så det kanske går ändå.

Anonym sa...

Inte långt ifrån Skåne.. Men Blekinge från 23 juli (jag måste visserligen åka igenom skåne med tåget för att komma till västra Blekinge) och det är bara 1 mil till Skåne från min hemstad. :-)

segsliten sa...

RedPaint: Tyvärr åker jag redan den 25:e, så det blir lite knappt om tid. :(

Anonym sa...

jo det blir ju det.. hoppas ni får det trevligt. jag hoppas på härligt sommarväder.. jag börjar längta lite nu.

segsliten sa...

RedPaint: Mina klimpar räknar dagarna!

Jessica och Johan sa...

HAHAha du är för gooooo....SKIT och f.. jag kommer ju inte va i skåne. synd...ju.. KRA
I´m back efter hysterisk jobb helg...

segsliten sa...

Piluttan: Kanske kan bli någon annan gång! :)

Maria Berg sa...

Vi ses hoppas jag.

Bara hör av dig i så god tid du kan så finns, sängar, mat och allt ni behöver!

/Maria Berg

Ps. Skall nog sno din tävling då vi skall runt lite i Sverige på semestern...

segsliten sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
segsliten sa...

Marai B: Varsågod!