lördag 16 maj 2009

Jag hade helt glömt...

...att jag fått den här igen!

Tack Pysen!

Måste ta med hennes motivering också:

"För att hon är rakt på, för att hon får oss att skratta, för att hon inte backar en centimeter när något inte står rätt till."

Inte illa!

Eftersom jag redan skickat den vidare en gång, så avstår jag från att göra det den här gången.

Jag är ingen hejare på Paint, men med tanke på att Pysen fyllde 36 år igår, så har jag gjort vad jag kan för att fixa till en lagom kladdig tårta.

Grattis tjejen!!!!


6 kommentarer:

Janeth sa...

Toppen snygg & grattis till din utmärkelse.
Trisst med min "bruna" dag, jag är en aningens motarbetat ;))

Livet på Citronodlingen sa...

Du är för go!!!
Den är så fin så jag har lagt upp den i min blogg också :o)

Monica sa...

Hej !!!!!!
Ha,ha skrattar ihjäl mig här.....vilken hääääärlig musik !!!!!!.......Kan ju inte annat vara än att vara .....lycklig !!!!!!
Ha det så gott vännen...........Grattis till dig och vilken läcker tårta.....trala...la.la..la....!!!
Monica

Vero sa...

Tårtan är jättefin. Frågade precis Pysen när jag ska vara där på fika...

Ha en bra dag!

segsliten sa...

Janeth: Jag var inne igen och då var den försvunnen!

Pysen: Kul! Cybertårta är bra för midjemåttet har jag hört, men jag saknar smaksensationerna.

Monica: Oj, vad du var sprallig idag. Det verkar som om ditt nya jobb gör dig gott!

Vero: Och när blir det?

mockapocka sa...

Cool tårta!
Och grattis till "go girl".
Awarden och motiveringen är du väl värd!