onsdag 1 april 2009

Vänskapsbetygelse....

...skulle jag nog vilja kalla den här söta utmärkelsen.
Den kom en dag när jag verkligen behövde den.
Den lyckades till och med frambringa ett leende,
och det var mer än vad jag hade hoppats på just då.

Jag skickar den vidare till några bloggvänner som enträget kommenterar här på min blogg:

Kajsa-Lisa

Monica

Mz. Olsson

Piluttan

Weirdo

Speja

Ankan

FoxensRos

Veronica

Vero

Listan skulle kunna bli hur lång som helst, men jag slutar nog här.....för den här gången.

12 kommentarer:

Monica sa...

Heeeej !!!!!
Grattis....för det är du verkligen värd......och....
Tack,snälla , vad du är gullig......som ger vidare bla. till undertecknad.......just en dag, när jag behöver den......!!!!
Jag har under tiden lyckats tillverka ett mejl till dig....och tom.....lyckats skicka iväg det.....det du.....!!!!!....
Älskar din lillklimp...vet du vad.....han är såååå härlig !!!!!
jag skrattar så tårarna trillar.....Kan jag inte få låna honom nån gång....ja,alla dessa gånger....när han kläcker ur sig de här roliga sakerna......
Ha en bra dag,
Kram,Monica

Monica sa...

Hej !!!!
hmmmm......en så diskret färg...
Nej,ta nåt livligare....!!!!!
Och.....vet du vad.....jag tror jag måste snabba mig att skicka lite bilder till någon tidning....
För undrar sa flundran.....om det är gädda eller fisk......så tror jag att jag,sedan en tid tillbaka är en så kallad muse......
Vitt,vitt........har blivit färg,färg......och säljer.....medan jag känner mig ganska fattig.....
Här räcker det inte med skyddade bilder,vännen,för ögon....det har alla......
Så......bye,bye bilder på bloggarna....och welcome ....bilder i tidningarna.......här vilar inga halta loppor !!!!!
Kram,Monique.....not so stupid as it seems....!!

Vero sa...

Tack snälla gulliga du. Den tar jag gärna med mig.

Hoppas du har en fin dag!

FoxensRos sa...

Tack för blommorna:D Ska ut o kolla om jag kan hitta några att fota.
Men?..jag? Nu blev jag så där barnsligt Glad - tackar tackar.*kramas*

Bloggullet sa...

Grattis till awarden, så gullig den är.
Kramar

Myra sa...

Men ååååh så söt! :)

CharmKatti sa...

Grattis till den!

Jag läste inlägget om vad killar har som inte tjejer har, superkul!
Som min 5-åring brukar påtala att mamma har oxå skägg fast inte i ansiktet...

Tant Janet sa...

Vilken fin utmärkelse. Grattis

K-L sa...

Tack!

Vad glad jag blev. Gulliga, gulliga du.

Kram.

thebromanders sa...

Åh, det var rart! Den är ju så söt!!

Speja sa...

Tack fina du. Det värmer! Och jag hänger här - enträget - för att jag tycker att du är så himla bra.

Veronica sa...

Hej på dig vännen!

Tack så jättemycket! Den är ju hur söt som helst & den värmer :) Nu ska jag ta och läsa vidare allt jag missat under de här dagarna!

Kram