tisdag 21 april 2009

Skottland - Italien - Sverige

Jag måste bara få tacka Emmama för denna:


"Segsliten i Norra Italien som skriver fyndigt och rakt på! :) Bara namnet på hennes blogg, permanent formsvacka, är ju jätteroligt! Kram!"

Kan man få ett bättre omdöme än så?

Tackar, tackar!

Jag skickar den vidare till:

Nipe: mamma och självironisk. Är det något jag gillar starkt, så är det just självironi. Hon får den här utmärkelsen som tack för det här inlägget. Jag vet inte riktigt varför, men jag skrattade så att jag tjöt när jag läste det.

4 kommentarer:

Monica sa...

Hej !!!!!!
Grattis !!!!ja,jag skrattade också ihjäl mig !!!!!!
helt underbart skrivet.....
Ni två tillsammans....skulle vara nåt det........
Dynamit !!!!!
Gillade lägesrapporten , som bara attan......skrattade , så tårarna trillade........
Trist att klimpisarna inte mår bra.........hoppas de bättrar på sig......
Kram,
kram,
Monica

Speja sa...

Jag tycket också att det inlägget var fenomenalt roligt. Antagligen för att man känner igen det så väl.
Och omdömet stämmer väl in på dig - det är alltid lika kul att gå in här och läsa dina inlägg!

Anonym sa...

Gratulerar gratulerar! Hörru det va ingen dålig utmärkelse den har du gjort dej förtjänt av!

Nipe sa...

Åh tackar tackar allra ödmjukast! Å tack för att jag blev triggad att läsa mitt eget inlägg igen - det påminde mig om att jag har varit dålig på att leka med Ben&Jerry på sista tiden. Uppsträckning i leden kräves!
Kran Nipe