måndag 23 mars 2009

Glädjefnatt

Titta här
vad jag har fått
en utmärkelse
av bästa sort.

Det var Pysen
vår bloggarvän
som var så go'
och gav mig den.

Jag blir så glad
och full av iver
för dessa härliga
superlativer.

För tänk att hon
sin dag fördriver
med att läsa
vad jag skriver.

Så från Pysen
vår glädjespridare
så är det nu jag
som skickar den vidare



Det är aldrig lätt att välja, men den här gången skickar jag utmärkelsen vidare till fem bloggare som kan det här med självironi:







Tänk
nu upptäckte jag precis
att jag än en gång
fått detta pris

Att jag är glad
är en underdrift
så det går ej att beskriva
i denna skrift

Så nu tackar jag
min vän Monique
för utmärkelsen
jag just fick

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, Pysen hann före!! Du får en av mig med!

Kram

Veronica sa...

Grattis! Den är du värd :)
Jag ligger ite efter men nu har läst ikapp.
Din lilla lillklimp är ju så gullig, otroligt snabbtänkt!
Det där med garaget känner jag igen, som tur är har vi bara ett litet, litet förråd så om man vill ha in lite mer så tvingas jag slänga bort grejer! Det är bra att ha lite plats, ibland :)

Haha, och självklart ska väl inte barnen svettas! Annars blir dom sjuka, ju :)

Kram på dig

Sara Yilmaz sa...

hehe grattis!!!! och tack!!!! du e för goo...har oxå något till dig i min blogg .kram (hehe gillar dina rim skarpt)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Grattis till utmärkelserna!

Ha en überskön måndag!

Kram

Monica sa...

Hej !!!!!
Ja,du är härlig du !!!!!!
Förstår inte var du får allt underbart ifrån, som får oss alla här att le, skratta och nicka igenkännande.....men, tack ska du ha för en underbar blogg !!!!!!!
Kram,
Monica

Fröken Eko sa...

Taaack! :D

Anonym sa...

Tusen tusen tack...snälla du. Vad gullig du är, jag blir alldeldes rörd!!!Kram Victoria

Anonym sa...

Men gullig dig! Blir så glad,vilken tur jag har som har hittat dig här i bloggvärlden-

Många kramar!

Livet på Citronodlingen sa...

Men.. hur har jag kunnat missa det här?? Tack, tack!! Jag vet inte hur du gör för att få ihop det så där bra... :o) Skulle jag aldrig lyckas med!