fredag 9 januari 2009

Fotnot

I går fick jag min julklapp från mamma, jag var iväg och fick fotvård. Jag hade önskat mig det, eftersom jag tycker att fötterna börjat se alldeles för bedrövliga ut, torra och fnasiga. Tyvärr är ju fötterna, åtminstone i min värld, det som kommer allra sist på listan av måsten. De är ju inte direkt synliga, i alla fall inte på vintern, och om jag ska göra något åt kroppen blir det oftast en ansiktsmask, insmörjning med någon go kräm eller möjligen lite nagellack.
Nu har jag världens finaste fötter! Tårna mår som små prinsar och fötterna har blivit härligt mjuka. De filades, skars, putsades, masserades och oljades in riktigt ordentligt.
Det är nästan synd att använda dem nu när de blivit så fina!

6 kommentarer:

Veronica sa...

Hihi, nu skulle det vara sommar och sandaler sà du fick visa dom nyputsade fossingarna!

Fin och avslappnande julklapp :)

Kramar

Ingela la la sa...

Åh, vad avundsjuk jag blir!! Vilket lyx, vilken bra julklapp. Av någon anledning så unnar man sig inte sånt så ofta själv!

Till våren ska mina fötter få en make-over =)

ha en bra kväll!

Kram

Livet på Citronodlingen sa...

Nej, använd dem inte! Släng upp dem på soffan och kräv att bli uppassad ;o)

Anonym sa...

Åhhh lite avis blir man här nu...
Mina fötter skulle oxå behöva en!!

Trevlig söndag!!

kramis

Ingela la la sa...

Du har något att hämta på min blogg =)

Kram

Anonym sa...

jag älskar att bli ompysslad. jag brukar önska mej sånt i present och julklapp. nu senast blev det massage.. härligt.