måndag 15 december 2008

Stagnerad!

Storklimpen är hemma från skolan med feber så tyvärr är det många saker som blir liggande till en annan dag. Jag inte är helt ”fit for fight” själv heller så det kan vara ganska skönt att krypa upp i soffan och titta på en film eller läsa en bok. Jag har i alla fall hunnit en hel del redan, så om inte febern går över i något allvarligare så bör saker och ting hinnas med ändå. Det enda som är absolut överhängande är inköpet av något respektabelt till bröllopet som jag är inbjuden till på lördag.

2 kommentarer:

Maria Berg sa...

Du har inte möjlghet att pyssla något till bröllopet? Om du har kort på brudparet är ett kollage säker ligen uppskattat.
Krya på er, MB

segsliten sa...

Presenten är redan klar, som tur är. Däremot riskerar jag att gå naken då jag inte har något passande att ha på mig.